sunnuntai 28. lokakuuta 2012

slow motion countdown

Kuunnellu tässä pari päivää Graveyardin uutta albumia. Ja siis mä en oikeasti osaa sanoa noista muista biiseistä mitään ku oon vaa tykitelly tokaa biisiä repeatilla nolon monta kertaa. Eilen oli lauantai. Mulla oli vapaapäivä, mut kumminki halusin mennä moduloriin ostamaan Mimosalle pienoismallipuita, kyniä, nitojan niittejä. Tällasta pientä sälää ja sit kysyin jos voin kumminki mennä työstää omaa hattua. Tottakai. Pääsin paikalle ja ensimmäisenä mun eteen hilattiin kämäsen näkönen kone. SE OLI HATTARAKONE! No siinä vähä aikaa tuijotettiin haltioituneena ja sokerimällin peitossa ku hattara lenteli hennosti pitkin liikettä. Sokerihattuja tarjolla. Noh siitä sitten seuraava asia oli, että mut oli pyydetty myöskin tapaksille Mimosan poikaystävän luokse. Ja siis se kämppä oli aivan uskomattoman hieno ja mahtava. Täynnä kirpparilta ostettua tavaraa, kolkko mut lämmin toisaalta, taidetta seinät täynnä, seiniin piirrettyjä kuvia, levyjä jokapuolella, talja lattialla, vanha sohva ja kaikkee mahollista hienoa tavraa täynnä. Semmonen millasessa ite haluisin asua. Viiniä juotiin pikareista, koska: "This is for you satan's child. From here you can drink blood and listen to slayer." :D Oon saanu täälläki pari uutta lempinimeä: slayer being ja satans child. Mikäs siinä. Ruuan jälkeen palattiin takas ateljeelle ja aloin työstää hattua. Olin sit näin vapaailtana töissä johonki puol ysiin asti varmaanki. Väsyneenä sieltä raahauduin lähikioskille. Ostin pullon punkkua ja kirsikkaolutta. Tarkotus oli siis mennä kotiin valmistautumaan ja lähtee bileisiin toiselle ateljeelle. Noh tota... Menin sit himaan ja jatkoin mun hatun tekoa. Join kirsikkaolutta kolmatta tuntia, jalat sano ei mut mieli sano JOO JOO JOO JOO! Mimosa soitteli ja käski heittämään hatut ja neulat nurkkaan ja lähtee pitämään hauskaa. Olin vaa et no joo okei. Siin vaihees ku yritin avata punkkupullon ja tajusin et en nyt tuu saamaan tätä millään konstilla auki, ajattelin et tää on nyt selvä merkki et mun ei pidä lähtee mihinkään ja pitää nyt se korkki kiinni. EDES YHEN ILLAN!Ja menin nukkumaan. Nyt oon tosi ilonen, etten lähteny mihinkään. Ulkona paistaa aurinko ja voisin olla kohta valmis lähtemään mauerparkkiin seikkailee ja tekemään ihania löytöjä!
Sori en jaksa selitellä näitä kuvia

Ei kommentteja: