sunnuntai 21. lokakuuta 2012

lost in the krabuilas

I look retarded hoho. Mut eniveis tällanen fiilis tänää ku heräsin, vaikka onki iha tajuton ja hirvee krapula+flunssa. Pää räjähtää. Kavereita ikävä. Poikaystävää iha tolkuton ikävä. Mutta silti aurinko paistaa ja tää kämppä mihin muutin eilen on aivan sikki hieno ja ihana! Heräsin aamulla ja join kahvit kämppis Jamesin ja heikän poifriendin kanssa. Kummatki tositosiTOSI mukavia. Tottakai unohin yöllä lukita oven kahesti humalaspäissäni...Tyypit huomautti asiasta, mut onneks kukaa ollu vihanen mulle ja ONNEKS ne ymmärtää, et mul on satamiljoonaa asiaa, mitkä pitää muistaa tehä.
Tän hatun ostin toissapäivänä. I love it. Ehket alan käyttää hattuja tääl hiukan enemmän. Välillä tulee vaa pelle olo hattu päässä. Eilen oltiin siis synttäribileissä. Teemana oli 20's 30's ja burleski. Mul nyt ei tieteskää oo ku paskasia ja rikkinäisiä vaatteita mukana mut sain lainattua tosi fancya valeenpunasta tekoturkiskaistaletta ja oli kyl iha fancy olo. Sieltä sit menin moikkaa ihanaa Sannaa youtube? bileisiin. Oh shit ilmanen viina ja sieltä viel baariin ja hoiperrellen himaan. FANCY
Olin tälases häppeningis eilen mimosan liikkeellä, minne naiset toi omia vaatteitaan ja niitä sai vaihdella ja ottaa. Otin ton kimonon, ton pitsisen liinan(koska halusin sisustaa mun huoneen!!!), sinisen huivin ja iha törkeen supernainen/tenniksenpelaaja-asun! ahahah. Join viinit kotona, laittauduin ja lähin sit takas Mimosan liikkeelle tekee pantoja, juomaan viintä ja tais parit vodkashotit mennä samalla
Tällee mä keikkaroin ja tos on mun IHANA POMO<3

Ei kommentteja: