keskiviikko 3. helmikuuta 2010

Hammaskeiju varo



Ihana hammaskoru. Tollanen ois hyvä siltä varalta, että omat hampaat tippuu.


Eilen oli aika tylsä päivä. Hyvä oli makoilla vaan himassa ja parannella oloa.
Iltapäivällä tuli tylsää ja himottava tarve tehä hedelmäsalaattia. Himo böntöllinen hedelmiä.
Ahhaha tein kans pitkin päivää ihania ristikoita. Mä oon ihan koukussa ristikoihin.
Sulosta mummoaktiviteettia.
Illalla oli kiva ku päätettii mennä sit syömään BarTeokseen. Tajusin, et oon käyny ravintelissa ennenku noin 5 vuotta sitten.
Tosi hyvät ja halvat viinit. Ruuat on myös halpoja, mutta TOOSITOSI pieniä. Päätin ottaa kaiken mahdollisen irti ravintolaillasta ja tilasin kaikkea mahdollista merenelävää. Etanat oli loppu, mutta tarjoilija sit toi mulle kaks etanaa. "These are on the house. Löysin sinulle etana."
AA mistähän...salee roskiksesta...
Oli vikatikki mennä tapasravintolaan nälkäsenä. Mä tilasin lisää ja lisää.
Puolikkaan punaviinipullon jälkeen ja tilattua vikat tapakset alko tulla hiukkasen huono olo.
Huonovointisena pakotin kasvissyöjän syömään loput pikkukalat ja saastapahan katkaraputerriinin. Olen paha ihminen.
Pidäteltiin ratikassa oksennusta ja kotimatka ryömittiin mahoja kantaen.
Hyvä ravintola, mutta ei liiannälkäselle.
On turvallista syödä omia pikku suomitapaksia.


Oon miettiny kovasti ja himoaisin värjätä hiukset.
Punanen tukka haalenee tosi nopeesti ja juurikasvu ei näytä yhtään kivalta.
Emmä kumminkaa usko, että alkaisin tylsistyä punaväriin.
Hiuksille vois tehdä hyvää värjätä ne samaansävyyn, ettei tarvitse elvyttää omaa väriä koko aikaa....
Entie auta mua?

Ei kommentteja: