tiistai 9. helmikuuta 2010

dear kännipäiväkirja...

Jep jep.
Eilen oli melkoset duuniäidin läksiäiset.
Käytiin Sikalassa syömässä ilmaset pippupihvit ja pöytään iskettiin tuhdin kokonen viini.
Sieltä siis yleiseen käymälään karaokelle. Mä voitin itseni, pelkoni ja kahden shotin jälkeen uskaltauduin ekaa kertaa laulamaan karaokea oikeasti.

Ilta lähti sievästi käyntiin Tommi Läntisen Via Dolorosalla.
Piti sit parivaljakkona vetää kaikki mahdolliset Qotsat karaoke kirjasta.
Se on salee kuulostanu niin rumalta......

Mä en kehtais sanoa mikä mua loppuyöstä vitutti. Seura alko olla sellasta ja tällasta.. Olin kyl itsekki samalla tasolla niiden tuoppien ja shottien jälkeen.

Mä pidin pari puhettakin itseasiassa. Mä pidin sellaset puheet et oisin ite ollu lähdössä pois. hahah mikä urponen..
"Hyvät kolleegat, haluan kiittää teitä kuluneesta puolesta vuodesta ja ihanista hetkistä..."

En hemmettiläinen voi uskoa kuin ahkera tänään on krapulassa tullu oltua : Pyykkien pesua 12-15, eli juoksemista rappusia ylösalasylösalashenkieikuljekuolen, tiskaaminen, kaupassa käynti ja roskien vieminen.
ah i'm so proud of myselffistä.

nyt PALJON kookkista ja familyguyta peiton alla.
Odotan iltaa ja ihania ihmisiä mun tykösein <3

phiis aut!

ps. mä suosittelen kännissä levittämään jaloille itseruskettavaa. ahhah looks good

Ei kommentteja: