sunnuntai 5. syyskuuta 2010

abauttiarallaa

Kauhia hinku ois kirjotella ja ajatusripulia pukkaaa. Pitäs laittautua ja lähtee töihin.
Olin kotona. IHANATA OLIKI!
Kipeenä ihan täydellistä makoilla,nukkua päikkäreitä,syödä muitten tekemää ruokaa,saada hellyyttä vanhemmilta,leikkiä koiran kanssa,saunoa.....
Mä en oo ollu ullkona viikkoon!!
Tää viikko tulee olemaan niin räjäyttävä....niivarmaan.
Vieläki kipeänä..Ei tunnu tämä tauti lähtevän kovin helpolla.



Mie kävin omalla luottokampaajalla..Viime kerrasta ei ookkaan kun.....5-6 vuotta.
JA ekaa kertaa oon ihan tyytyväinen käynnin jälkeen.
JA mikä parasta!!!! Maksun voi hoitaa omaleivotulla piirakalla/kakulla. Aivan mahtavaa!


Ostin uudet buutsit,mustan läpinäkyvän pitsisen kauluspaidan, ja lyhyemmän version lyhyillä hihoilla ja kermanvärisen mekon.

Kivaa palata arkeen.
Ihana olla kotona

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mä haluun tollasen kissan!
maria mul on jääny sellanen punasille hiuksille tarkotettu hoitoaine, jos sinä haluaisit <3
toivoo.suski

marke kirjoitti...

Ah mun anonyymi suski<3
Joo katti levitoi.
Totanoin hei todellaki otan mielelläni vastaan jos et sä käytä?