tiistai 1. kesäkuuta 2010

Kohta alkaa vapaus

Enää kaksi päivää töissä ja sit alkaaki mun kesäloma..
Eli perjantaina lähetään (toivottavasti ajaen) harjavaltaan festareille koko viikonlopuks.
Tätä viikonloppua olen odotellut kun kuuta nousevaa ja tietenkin tänään mulla nousi kuume HE HE!
Mä luulen, että mut on myrkytetty.
Siispä olen niin fiksu, että päätin sekottaa bloody maryn ja kuume laskee.
Huomenna on nimittäin pakko mennä töihin..

Sit mä aloin lukee jostain henkimaailman sivustoilta, että jos menet peilin eteen hokemaan bloody marya niin verinen paronitar tulee ja tappaa..


Olimme teboililla odottamassa kyytiä


Join sangriaa tervasaaressa

nämä naiset lähtee harjavaltaan



nämäkin naiset lähtee harjavaltaan







Ainii ja HUOMENNA!!!
HUNTERSSSS nosturin alakerrassa!!!
GREITTIIIGREIZIII!!
Meitsillä kunnon grunge-kausi menossa.
AliceinCahins,Nirvana,PearlJam ja soundgarden huutaen päivät pitkät.

Ei kommentteja: