keskiviikko 5. toukokuuta 2010

siiibuybleee mercii tadaa

Huoh osaisinpa ranskaa.
Ruotsia en osaa ollenkaan...hyvä jos vielä englanninkieli sujuu.

Heräsin tänä aamuna jo kahdeksalta.
Maha huusi nälkää ja oli pakko herätä keittämään kahvia ja väsäämään aamupalaleipiä.
Jotenkin tosi inspiroitunut olo heti aamusta.
Ajatus lämmittää sisuskaluja...tai sitten kahvi tuo mielihyvää.
Eilen ennen ilta yhtätoista kerkesin kauppaan hakemaan maitoa ja munia.
Pyöräytin kasan lettuja iltamyöhään.
Oh boy ne oli hyviä.
Eilen oli myös viimonen sairasloma päivä ja missasin ekan, ehkä ainoan, terassivuoron, mitä mulla ois ollu.

Saikut sikseen, tänään alko kahden päivän vapaa.
Vielä pari päivää antibiootteja.
Tänäänpä voisin kipasta lahjakortin kanssa indiskaan.
Illalla sitte biljardimaila heilumaan.








ANIMALS

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ai sinä meet belaa bilist? mihinkä? bus.
-sussu

marke kirjoitti...

mascottiin tänään mennää samulin kanssa pelaamaan!
be there or beware...

ps.olen paska biliksen pelaaja...valkonen pallo pussiin ja hutienlyönti on mun parhautta!

Anonyymi kirjoitti...

mä olen hyvä! mä soittelen