sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

oon takas

Kiva oli käydä kotilassa.
Uusi talo oli hieno ku kartano antiikkikalusteineen.
Olin kipeänä koko viikonlopun..Oon vieläki ihan viiiiitun kipeä.
Varmaan poskiontelotulehdus.
Pää niiin tukossa ku pää voi tukossa olla.

Mie uskaltauduin ja värjäsin pään.
MUSTIS...no tummanruskea se on.
Sain kauheet ellargiakohtaukset päänahkaan väristä! kutiseeeeee..

Käytiin äitisen kanssa kirpparikierroksella.
Aika kreisiä, et löytettiin aitous nahkatakki hienoilla koristeilla, musta minkkiturkki..itseasiassa kaks turkkia.
Mie taisinki ottaa toisen...älkää rankaisko!
Sitte löysin vielä löysän farkkutakin..

Ennakkotehtävät ei oo oikein millään mallialla. ahdistavaa hommaa ku ei inspaa enää ollenkaan.
Vähä yritin rustailla ja piirtää...miten mä selviän?

Mut kiva olla takas täällä omassa kotona...ja palata arkeen eli huomenna töihin....

PÄÄTÄNI KUTITAA AI PERKELE

4 kommenttia:

Bette kirjoitti...

aiaiai ei oo terveellistä värjäillä päätä jos se reagoi tuolla tavalla :( voisin joku päivä katsoa onko siinä jotain vikaa vai mikä siinä on! terv, ystäväsi parturikampaajaopiskelija

marke kirjoitti...

oi vähä oot ihana!
joo hitto ku viime kerrasta on vuosia kun oon värjänny tummalla..
päänahka on hyvin punainen...
tule hoitaa mun kuontalo bettenen!!
ps. sullon ihanat raikkaat kevätraidat tukassa :)

Lada kirjoitti...

miust saa ostaa turkei ku ne on toistakättä! pidetäänkö ennakkotehtävien rustailupäivä????

marke kirjoitti...

pidetään joo!
todellaki!
ahdistavaa ku ei tiedä mistä oikein vois alottaa..